Hakkımızda

Son teknoloji ekipmanlar ve alanında uzman hekimlerle hizmet veriyor, petilerinizin sağlığını ve sizlerinse endişelerinizi önemsiyoruz.

@2020 Solis Veteriner Kliniği

Takviye Edici Gıda Maddeleri

Natur pmı prebiyotik kedi ve küçük ırk köpekler için besin takviyesi 30 tablet Günümüzün evde beslenen kedi ve köpeklerde çeşitli sebeplerle mide-Barsak florası bozularak ishal, kabızlık, kötü kokulu dışkı gibi problemlerle karşılaşılmaktadır. Ayrıca diyete sokulmuş obez kedi ve köpeklerde barsak florası bozulabilmektedir. Yine yaşlı ve yavru kedi ve köpeklerde iskelet sisteminin oluşması ve sağlılklı olması için aşağıda saydığım etkilerinden dolayı natur pmı ‘ı önerebilirsiniz. Endikasyonları: 1-Her türlü ishal ve kabızlık vakalarında (içeriğindeki probiotik enterococcus faecium etkisi ile) 2 -içeriğinde bulunan inulin etkisi ile evde beslenen kedi ve köpeklerde kötü kokulu dışkının azaltılmasında(kalın barsak ve sekum da bifidobakter’lerin sayısı ve kalitesi düşük olduğunda mama ile gelen sindirilmemiş aminoasit,amonyak,alifatik amin v.B. Maddelerin fermantasyona uğraması neticesinde dışkının çok kötü kokmasına neden olur. Inulin kalın barsak ve sekumda bifido bakterilerin sayısını arttıran en önemli unsurdur.) 3 -yavruların sağlıklı kemik oluşumunda ve yaşlılarda osteomalasia(kemik erimesindeki etkisi(ca emilimi sekumdan olur.Düzenli bir sekum mikroflorası daha yüksek oranda ca emilimidir.Ayrıca ca un kanda sağlıklı taşınması için kalsiyum bağlayıcı proteine(cabp) ihtiyacı vardır.Inulin verilen hayvanlarda cabp ciddi şekilde artar. 4 -inulin alan canlılarda kan trigliserit,kolesterol,ve serum lpit düzeyleri düşmektedir.O yüzden diyete sokulan obez kedi ve köpeklerde natur pmı obezite kontrolüne yardımcı olmaktadır.Tüm kaliteli diyet mamalarında belirli miktarda inulin vardır. 5 -ishal,kabızlık,diyet v.B unsurlar tüm canlılarda olduğu gibi kedi ve köpeklerdede stres faktörüdür ve bağışıklığı düşürmektedir..ayrıca yavrularda bağışıklık tam olarak oluşmamıştır.Bağışıklığı yükseltmek için de natur pmı ın içinde belirli oranda mos ve beta glucan kullanılmıştır. Kullanım: Yavru kedi ve yavru küçük ırk köpeklerde 1 tablet/gün Erişkin kedi ve erişkin küçük ırk köpeklerde 2 tablet/gün Yiyecek ve mamaya karıştıralarak verilir